poniedziałek, 3 lipca 2017

Zwierzoludzie - pieski małe dwa - low budget ogary chaosu.

150 dzień w sieci...
Pieski małe dwa, chciały przejść przez rzeczkę...

Mało ostatnio wrzucałem wpisów na bloga, a tych poświęconych modelom do Warheima już nawet nie pamiętam, czas zatem nadrobić zaległości i przedstawić Wam kolejne modele z mojego Zbrojnego Stada Zwierzoludzi. Przed Wami Ogary Chaosu

Te zwierzaczki to tak naprawdę niskobudżetowa konwersja goblińskich wilków, które wpadły mi dawno temu w ręce. Jak w przypadku stronników, konwersje rozpocząłem lata temu i do tej pory pieski hasały sobie radośnie w trakcie rozgrywek, strasząc niepomalowanym plastikiem. Koniec z jednak z tym. Konwersje dokończyłem używając greenstuffa, bitsów tyranidów oraz orczego naramiennika. Co do samego malowania, to przyjąłem te same zestawienie kolorów, jak dla bestigorów.


Pierwszy z ogarów otrzymał dodatkowe opancerzenie i niech jego spokojny wygląd Was nie zwiedzie - jest gotów rozszarpać każdego, kogo napotka na swojej drodze.





Drugiemu z miotu Bogowie Chaosu zesłali szczególny dar - może dwa razy zajadlej kąsać wrogów mrocznych potęg (i szczekać na dwa głosy :D).






Szybkie podsumowanie modeli, jakie pozostały do pomalowania, aby ukończyć ten projekt: Minotaur, rydwan oraz harpie - te ostanie muszę jeszcze zdobyć/zrobić/wyczarować. Rozmyślam też nad dodatkowymi modelami Ogarów Chaosu. W każdym razie koniec coraz bliżej.

To wszystko na dziś. Jak zawsze zapraszam do komentowania i śledzenia mojego bloga.

7 komentarzy:

  1. Te konkretne modele wilków od GW, szczególnie z długimi ogonami, które im dodałeś mogłyby z powodzeniem robić za gigantyczne szczury albo wilkoszczury u Skavenów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilkoszczur? dalej brzmi jak chaos :D

      Usuń
    2. Oczywiście, że Chaos ;) W końcu to Skaveny :D

      Usuń
    3. Miałem podobny pomysł (na szczurowilka) - tylko że z jeźdźcem. Też na bazie tego modelu.

      Usuń
  2. Ten jeden z siodłem i hełmem mi się skojarzył z tym wielkim kotem od "He mana" (chyba Cringer się nazywał) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie je przekonwertowałeś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne konwersje choć zalatują trochę szczurem;) Ciekawe jestem jak Twój umysł rozprawi się z harpiami, bo pomysły masz świetne:D

    OdpowiedzUsuń