czwartek, 12 lipca 2018

Iron Hands Scout Bike Squad


533 dzień w sieci... / 533 days in the web...
"We will move ahead, and mark any enemy positions."


Uff, nareszczie! Budowa i malowanie modeli, które dziś pokażę, przeciągała się w nieskończoność... Ostatnio tak długo babrałem się chyba z poprzednim odziałem skautów (który możecie zobaczyć tutaj) :D

Nie przedłużając marudzenia przed wWmi 


Iron Hands Scout Bike Squad
Albo jak kto woli
Odział zwiadowców na motorach zakonu Żelaznych Dłoni 

Jak widzicie, nie są to standardowe modele. Postanowiłem nieco się nimi pobawić. 

I tak sierżant zbudowany z plastikowych odpadków i kilku bitsów, o czym więcej przeczytacie w tym poście.

Łącznościowiec (ten z antenką :) ) to romans motocyklisty od puppetswar, głowy z zestawu Viridian Interdict Marines od Scotia Grendel oraz kilku bitsów od GW.

Z podobnych części skleiłem trzeciego zwiadowcę w odziale. Motor był jednak niekompletny - brak przedniej części uzupełniłem masą modelarską, dodatkowymi bitsami oraz częściami tak egoztycznymi jak sztuczny wampirzy ząb z hallowenowego kostiumu. W efekcie otrzymałem zwiadowcę wyposażonego w obrotowe działko oraz zestaw sensorów.
Jestem zadwolony z tego, jak udało się mi ukazać strzelanie ze strzelby w trakcie jazdy.

Malowanie było całkiem satysfakcyonujące - trzymałem się palety jaką udało się mi wypracować przy poprzednich zwiadowcach.
Za to przy podstawkach trochę poekrperymentowałem - to chyba najszybsze podstawki pod słońcem, ale wyglądają dobrze.

Co Wy sądzicie o Zwiadowcach na motorach? Wolicie orginalne modele czy takie jak te? A może dla Was idea motorów na polu bitwy w 40stym milenium to nieśmieszny żart? 

Zostawcie po sobie ślad w komenatarzach.


Ps. 
1385 pomalowanych punktów dla tych, którzy śledzą moje postępy w malowaniu całej armii. 

At last! Buildings and paintings today's minis took me years! Last time I spend so much time on the squad when I was doing my previously scouts (you can view them here).

Ok, stop complaining - it's time to present you:


Iron Hands Scout Bike Squad

As you can see there are not standard Scouts models - I decided to play a little with them.

Firstly, Sergeant - it's my scratch build. If you want to know more about him look at this article.

Second guy - signalman - I made him mostly from puppetswar kits. I added head from Viridian Interdict Marines manufactured by Scotia Grendel and some bits from Games Workshop.

And the last man - I had to make my own motorcycle steering wheel. I used a lot of crazy parts, including artificial vampire tooth from Halloween costume and some epoxy mass. In the end I have some scouts with a Gatling-like gun and some sensors. I feel please about how I managed to show shooting shotgun during a ride. 

This was quite satisfying painting. I use the usual palette that I established before. But at the bases, I make a little experiment. It occurs to be the fastest bases that I made but it looks ok to me. 

What do you think about my Iron Hands Scout Bike Squad? Do you like it or you like original GW squad more? Let me know in the comment section below.

PS.
Now I have 1385 pts painted space marines.















9 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że lufy nawiercone. ;)

    Mi się składaki podobają, bardzo dobrze wygląda też asfalt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają.

      A co do luf... spróbowałbym ich nie nawiercić to wiem kto pierwszy rozpocząłby wieszanie na mnie psów :P

      Usuń
    2. Się czepiasz Maniexa. :P

      Usuń
    3. Trochę go próbuje sprowokować :D

      Usuń
  2. Fajne motorki klimat fallouta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt rodzimy świat Żelaznych Dłoni jest rodem z Falluta bądź Mad Maxa.

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się te prace, widać w nich bardzo dużo kreatywności. Ostateczny efekt jest znakomity:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak modeli często budzi dużo kreatywności. Dobrze, że się podoba

      Usuń
  4. Asfalt i scratch-build na propsie.

    OdpowiedzUsuń