sobota, 20 stycznia 2018

Iron Hands Apothecary

342 dzień w sieci... / 342 day in the web...
Apothecary ready!...

Witajcie!

Malowanie mojej armii Iron Handsów do Warhammera 40 000 trwa. 

W trakcie bitwy równie ważne, jak pokonanie wroga, jest utrzymanie przy życiu własnych żołnierzy. Dlatego też następnym modelem, który potraktowałem farbami jest Aptekarz - zakonny medyk polowy. To on w ogniu walk ratuje życia rannym kosmicznym marines i to od dba o przetrwanie genoziaren poległych towarzyszy. 

Model w większości to klasyczny Apothecary z zestawu Command Squad. Postanowiłem pokazać go jednak z pistoletem boltowym, a nie z mieczem łańcuchowym - gry jakie do tej pory rozegrałem świadczą, że jeśli ten medyk używa broni to najczęściej tej.

Odszedłem również od archetypowego malowania tego modelu na kolor biały, decydując się tylko na białe wstawki. 


Mam nadzieje, że przypadnie Wam do gustu.
Hello!

Painting my army of Iron Hands to Warhammer 40,000 continues.

In the battle, as important as defeating the enemy, is to keep your own soldiers alive. Therefore, the next model that I treated with paints is Apothecary - a chapter field medic. It's he who, in the heat of battle, saves lives of wounded space marines and ensures that the genoseeds of fallen comrades will survive.

Most of the model is a classic Apothecary from the Command Squad sets, but I decided to show it with a bolt pistol and not a chain sword - games I have played so far testify, that if this medic uses a weapon, it is usually this one.

I also left the archetypal painting of this model in white, deciding on;ly on white details


I hope you will like it.


"No servant of the Emperor shall fall if I can help it."

"Death or healing... I care not which you seek."

"The fallen shall be forever remembered as the Emperor's finest."

2 komentarze:

  1. Też fajny! Z racji przynależności do tego konkretnego zakonu - powinien mieć na wyposażeniu spawarkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda przydałaby się i myślałem nad tym ale przy ilości techmarinów jaką planuje nie chciałem wprowadzać zamieszania :p

      Usuń