poniedziałek, 7 stycznia 2019

Iron Hands Leviathan Dreadnought

715 dzień w sieci... / 715 days in the web...
It is time to bring big guns...

Nowy rok należy rozpocząć z przytupem - tak więc, dziś prezentuję najcięższe działa w moim arsenale:

Iron Hands Leviathan Dreadnought
with Storm Cannon and Grav-Flux Bombard

Trzeba wam wiedzieć, że największym zaszczytem dla każdego wojownika Zakonu Żelaznych Dłoni jest połączenie się z maszyną - zamknięcie w sarkofagu Dreadnoughta to zwięczenie marzeń synów Ferrusa. 

Bo jaki może być większy zaszczyt niż walka z wrogami Imperium w maszynie, w której stworzeniu brał udział sam Imperator-Omnisjasz?

Muszę przyznać, że zabierając się za ten model miałem mieszane uczucia - nie byłem pewnien czy bez misternych malunków lub śladów uszkodzeń uda się mi wypełnić te olbrzymie powierchnie pancerza. W ostatecznym rozrachunku wydaje mi się, że nie jest źle. 

Nie byłbym sobą, gdybym nie wprowadził kilku zmian do modelu - postanowiłem być jednak subtelny tym razem - tylko tyle, aby nadać klimatu odpowiedniego dla mojej armii. Zmagnesowałem również ramiona, aby w przyszłości móc podmienić uzbrojenie na inne. 

Dużo frajdy sprawiła mi podstawka - ale to nic nowego. Lubię spędzić trochę czasu przy tym elemencie.

Co sądzicie o tym kolosie? Podoba się? 
Something special for the first entry in this year - the biggest guns in my army: 


Iron Hands Leviathan Dreadnought

with Storm Cannon and Grav-Flux Bombard

The greatest privilege to all Iron Hands warriors is to merch utterly with the machine - the dream of All sons of Ferrus is to become a Dreadnought. 

So what can be better than become one with a machine that Emperor-Omnissiah designed? 

I must say I was a little scared when I started working with this miniatures. I worried about this wast plate of armour - how to made this part interesting for an eye. 
In the end, I'm quite happy with the final look. 

It wouldn't be one of my miniatures if I didn't convert it somehow. But this time I limited myself to some small adjustments - just to give an Iron Handy touch :D

I also magnetize weapons so in the future I can swap it with some other armament.  

As always I spend some time working on the model's base - I like how it looks now. 

And what do you think about my newest model?












2 komentarze:

  1. Porządna robota. Podoba mi się ograniczona, ciemna paleta. Model naprawdę wygląda złowrogo. A jak się sprawuje w czasie gry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. A do do tego jak się spisuje - dość złowrogo - to naprawdę sporo zagrożenie dla wrogów.

      Usuń