niedziela, 2 sierpnia 2020

Figurkowy Karnwał Blogowy. Ed #72: Okaz zdrowia

1254 dzień w sieci / 1254 days in the web
Stay safe...


Sierpień 2020, jak to się stało? Czy tylko ja mam wrażenie, że ten rok niesamowicie pędzi?

Może to i lepiej. Nie sądzę, aby ktoś tęsknił za 2020. 

W każdym razie, w sierpniu, po raz piąty, będę gospodarzem Figurkowego Karnawału Blogowego.  Jak większość z nas wie, Karnawał rozpoczął Inkub na swoim blogu Wojna w miniaturze, z kolei przegląd poprzednich edycji znajdziecie, dzięki Quidam Corvus, tutaj.

W poprzednim miesiącu mieliśmy łatwiej, ponieważ ktoś za nas wybierał model do pomalowania. Tym razem będziemy musieli trochę pogłówkować (albo taką mam nadzieję). Siedemdziesiąta druga edycja naszej zabawy będzie przebiegać pod hasłem:

Okaz zdrowia


I tak mógłbym Was zostawić, ale ja jak zawsze spróbuję trochę zamieszać.
W tym roku zdrowie jest szczególnie palącym tematem. 
Czy Wy dbacie o swoje?
Macie jakieś rutynowe ćwiczenia przy wielogodzinnych sesjach malarskich?
Pamiętacie, aby pić odpowiednią ilość płynów? 
Czy zawsze dbacie o siebie w warsztacie, korzystając z narzędzi i/lub chemii? 
A jak z Waszym umysłem? Czy hobby pomaga Wam w tym wymagającym czasie? Czy jest sposobem na nie odejście od zmysłów?
Zróbcie to dla mnie i pomyślcie o tym, w trakcie pracy na sierpniową edycją. 

Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby się zabawić z tematem inaczej. Może masz świetny sposób na zdrowo wyglądające futro na modelach, albo idealną komopzycję farb, by szkliwo na wampirzych kłach było nieskazitelne :) 

Na koniec parę zdjęć, które mogą Wam pomóc.  
August 2020, how did it happen? Do I only have the impression that this year is going extremely fast?

Maybe that's better. I don't think anyone is missing 2020.

Anyway, in August, I will be hosting the Blog Figurine Carnival for the fifth time. As most of us know, Carnival was started by Inkub on its blog "Wojna w Miniaturze", while an overview of previous editions can be found thanks to Quidam Corvus here.

Last month we had it so much easier because someone chose the model to be painted for us. This time we will have to think a little bit (or I hope so). The seventy-second edition of our game will be held under the slogan:

A specimen of health


I could leave you with this topic right now, but as always, I'll try to confuse you a bit. This year, health is a particularly pressing topic. 
Do you take care of your health?
Do you have any routine exercises during long hours of painting sessions?
Do you remember to drink the right amount of fluids?
Do you always take care of yourself in the workshop using tools and/or chemicals?
How about your mind? Does the hobby help you in this challenging time? Is there a way to stay on your mind?
Do it for me and think about it while working on the August edition.

However, nothing prevents you from having fun with the topic differently. Maybe you have a great way to have a healthy-looking fur on models or a perfect combination of paints to keep the glaze on vampire tusks flawless :)

Finally, a few photos that may help you.


















20 komentarzy:

  1. Postaram się wziąć udział. Mam już pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boga w sercu nie masz! Toć ja modelowy okaz zdrowia w lipcowym karnawale malowałem:D Dobrze, że mam takich zdrowych gości jeszcze więcej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć niektórzy powiadają, że nie ma boga :P Rozumiem, że spodziewać się więcej bardzo zdrowych i dorodnych krasnali :D

      Usuń
    2. Wieczorem wrzucę swojego okaza:)

      Usuń
  3. Aż się prosi o zmalowanie jakiegoś bardzo chorego ghoula xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak bo chory ghoul to w zasadzie zdrowy ghoul... a nieumarły to taki umarły co nie umarł. Liczę no to, że jakiś okaz (nie)zdrowia przygotujesz :)

      Usuń
  4. Napiszę poradnik jak żyć zdrowo - robić wszystko odwrotnie niż ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradnik w FKB zawsze mile widziane :) Tutoriale krok po kroku etc :D

      Usuń
  5. Postaram się zmalować jakiego zdrowego martwego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja jakiegoś specjalnego newsa muszę dać na swoim blogu?? Pierwszy raz biorę udział :D

      Usuń
    2. Wystarczy, że gdy będziesz publikował wpis z modelem to wkleisz tutaj link do niego aby znaleźć się w podsumowaniu :) Liczę na udany debiut :D

      Usuń
  6. Się melduję:
    https://gangsofmordheim.blogspot.com/2020/08/fkb-lxxii-deffcap-mushrooms.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój okaz zdrowia i kilka słów na temat BHP.

    https://quidamcorvus.blogspot.com/2020/08/figurkowy-karnawa-blogowy-edycja-72.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle ciężko było mi coś znaleźć, ale się udało:

    https://nerdworkshop.blogspot.com/2020/08/stworze-bagiennik-fkb-lxxii.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem!
    https://fantasywminiaturze.blogspot.com/2020/08/figurkowy-karnawa-blogowy-ed-lxxii-okaz.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Melduję się!

    http://2k6wielebnyrafael.blogspot.com/2020/08/szczury.html

    OdpowiedzUsuń
  11. No i jestem: http://koyoth.blogspot.com/2020/08/figurkowy-karnawa-blogowy-ed-lxxii-okaz.html

    OdpowiedzUsuń
  12. I podsumowanko:

    http://thedarkoak.blogspot.com/2020/09/figurkowy-karnwa-blogowy-ed-72-okaz.html

    OdpowiedzUsuń