wtorek, 20 lipca 2021

Iron Hands Suppressors - vol. 1 conversion

1632 dzień w sieci / 1632 days in the web
Now they have proper jump packs..

Dawno nie było żadnego wpisu z modeli w trakcie pracy - dlatego dziś dla was świeżo z warsztatu moja wariacja na temat Primaris Suppressors.
Modele pochodzą z boxa Shadowspear do 8ed i szczerze nie cierpię ich oryginalnego wyglądu. Od razu wiedziałem, że tym razem bez mocnej konwersji się nie obędzie. 
Dałem im plecaki odrzutowe które wyglądają na takie które są wstanie ich unieść, skróciłem broń do rozsądnych wymiarów i (co było dość wymagające) zmieniłem ich kretyńskie pozy na coś normalniejszego. 
Nie planuję używać plastikowych prętów na których osadzane są te modele - zrobiłem to przy okazji jednego oddziału i nigdy więcej. Zamiast tego podstawki chce stylizować na szczyty dachów.

Dajcie znać co sądzicie o tej konwersji. 
This time something work in progress ;) My version of primaris suppressors. I must admit that I hate the original look of this unit. From the start, I know that I need to convert it to my taste. I give them proper jump packs, make guns reasonable, and rid of these derpy poses. I will not use plastic rods as a base - I do one unit whit this - and never again. Instead, I plan to make tall bases - something like the top of the building. Some roofs or something like this.

Let me know what you are thinking about these conversions.

And do you want to see more work in progress posts?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz