wtorek, 20 lutego 2018

Iron Hands Librarian Angus Tolmach

390 dzień w sieci... / 390 day in the web...
590 pts done....

Imperator chroni!

Mimo, że w kalendarzu dopiero luty, to spełnianie mojego postanowienia noworocznego idzie całkiem dobrze. jestem w prawie połowie zakładanych 1200 pkt w 2018. :D

Dziś prezentuję Wam ukończonego bohatera dla mojej armii Iron Handsów -  Librarian Angus Tolmach. 

To jednocześnie pierwszy HQ jakiego pomalowałem. Dzięki niemu jestem wstanie wystawić w pełni pomalowany patrol Iron Handsów. 

Model to metalowy Librarian with Force Axe & Plasma Pistol od GW, który kupiłem z drugiej ręki. Nie posiadał dłoni z pistoletem, plecaka i był pomalowany.

Farbę udało mi się zmyć prawie całą - zostały niestety drobne niedoskonałości, ale mam nadzieje, że nie rzucają się mocno w oczy.

Zdecydowałem się na wyposażenie Angusa w bolter, a nie w pistolet. Przez moment rozważałem nawet strom bolter, ale jakoś nie pasował mi do wyglądu figurki. 

Mojego nowego bohatera wyposażyłem również w plecak skokowy (jaka ładna polska nazwa :P), aby był mobilny na polu bitwy i używał swoich mocy tam, gdzie są one najbardziej potrzebne. 

W kwestii malowania miałem sporo rozterek - ostatecznie jednak postawiłem na schemat kolorystyczny przyjęty dla całej armii. Dodałem tylko akcenty w charakterystycznym dla bibliotekarzy błękicie. 

Pierwszy raz jestem też zadowolony z tego, jak wyszła mi twarz modelu - nawet Facebook zapytał o imię naszego nowego bohatera.

Dajcie znać, co sądzicie zostawiając komentarz.

Emperor protect!

Despite the fact that it's February, my new years resolution is so far so good. I'm at half of 1200 pts, witch I want  to do in 2018.

Today I have pleasure to present you my new character for my Iron Hands Army  - Librarian Angus Tolmach. 

This is also my first HQ I've ever painted. Now I can place on battlefield full painted Iron Hands Partol. 

About model: it's Librarian with Force Axe & Plasma Pistol from GW. I buy it form second hand. It was incomplete - without arm with pistol and without backpack. And also he was painted.

I washed the paint almost completely -  there was some imperfections but I hope you can't see them.

I decided to give Angus bolter instead of pistol. In some point I was even thinking about storm bolter but in the end it didn't suite nice this model.

I also equipped my new hero with jump pack - I want to make him mobile. He must to be able to be exactly where he is need on the battlefield.

About painting: it took some time for me to decided how I will paint this guy. In the end I stick with colour scheme that I choose for rest of my army - I add only some blue accents like robe. I hope it's quite obvious he is librarian.

First time I'm proud of how face of my miniature looks - event Facebook asked me about his name :D

Let me know what do you think by leaving a comment. 





7 komentarzy:

  1. Z FB to pewnie przez śnieżnobiałe zęby. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie są śnieżnobiałe - delikatny nun oil na nich wylądował :p (i skąd wiedziałem, że znajdziesz coś aby się przyczepić :D)

      Usuń
  2. Doceń, że zmilczałem kolor pancerza Bibliotekarza. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będziesz mi mówił jak mam moje chopki malować. A tak poważnie, to tak bardzo nie chciałem go w niebieskim pancerzu - wręcz fizyczny ból :P

      Usuń
    2. Nie śmiałbym. ;)

      A co do pancerza, to Chaos i prawdziwy Imperator nie dba o takie detale. ;)

      Usuń
  3. Sądzę, że wyszedł ok. Trochę słaby kontrast na częściach nożny pancerza - przez co papier, jego mocowanie i inne detale zlewają się ze zbroją. Ale to przecież nie na nogi patrzy się figurce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście przesadziłem tam z shade'ami, nauczka na przyszłość. Dzięki za zwrócenie na to uwagi. :D

    OdpowiedzUsuń