środa, 14 listopada 2018

Iron Hands Iron Father - Capitan with jump pack

659 dzień w sieci... / 659 days in the web...
Punish the flesh. Iron in mind and body. Hail the Machine!


Hej! 
Po długim panowaniu klimatów goblińskich nadszedł czas na coś w klimacie Kosmiczbych Marinsów. 
I to nie byle co - przed wami jeden z dowodzących moją armią 

Żelazny Ojciec
aka 
Kapitan Zakonu Żelaznych Dłoni

Od dawna planowałem pomalować kapitana dla moich marynarzy. I nawet jednego zacząłem w wesji pieszej bez plecaka skokowego. Jednak z różnych przyczyn wyżej wymieniony model dostał pierwszeństwo. Może po prostu zapragnąłem jednego smash capitana dla siebie :D 

Poza plecakiem do szybkiego poruszania się, wyposażyłem tego dowódcę w tarczę oraz wielką broń, którą pragnę używać na zasadach młotu.

Sam model to kitbash z użyciem części GW (poza narramiennikami, z których jeden jest produkcji Forge World, a drugi Scotia Grendel). Lista użytych części jest długa - między innymi: Space Marine Captain: Lord Executioner, Tech -Priest Dominus, Space Marine Command Squad, Terminator Close Combat Squad, Iron Hands Tactical Squad Upgrade Pack. Niestety na śmierć zapomniałem z jakiego zestawu pochodzi głowa.

Malowanie tego modelu było samą przyjemnością. Jego schemat jest identyczny jak w przypadku poprzednich moich Komiczynych Marinsów, lecz na tym modelu leży on wyjątkowo dobrze.
Trudności sprawiła mi tylko podstawka modelu - musiałem ją przemalować, ponieważ nie byłem zadowolony z pierwszego podejścia.

Jak wam się podoba nowy dodatek do mojej armii? 
Hey!

Some time has passed since the last one space marine entry. So it's about time to paint some Iron Hands, don't you think? I proudly present my:

Iron Father
aka
Iron Hands Capitan

I was planning painting a captain for my forces for a long time. I even stared one, but at some point, got the idea to build some smash captain for Iron Hands. So there he is :D

I equipped my Iron Father with a jump pack, storm shield and big nasty axe which I want to count as thunder hammer. 

This hole miniature is one big kitbash. I mostly used Games Workshop parts except for shoulder pads from  Forge World and Scotia Grendel.
There is a long list of boxes from which parts come. Among others: Space Marine Captain: Lord Executioner, Tech-Priest Dominus, Space Marine Command Squad, Terminator Close Combat Squad, Iron Hands Tactical Squad Upgrade Pack.
Unfortunately, I can't remember where I found his head. 

Painting this miniature was a real pleasure. I applied the same colours scheme as always on my Iron Hands miniatures, but on this hero colours suit so well! 
Only difficulties were on the base - I painted it twice because the first attempt was a disaster. Now it is ok, I think.

What do you think about my new Iron Hands hero? 
Don't be shay - left some comment below. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz