wtorek, 3 grudnia 2019

Kitbashed Inquisitor

1039 dzień w sieci... / 1039 days in the web..
Nobody expects inquisition...

Niespodziewanie i bez zapowiedzi na blogu ląduje Inkwizytor!

Dziś przed Wami model, który popełniłem dla znajomego z okazji jego urodzin. W czterdziestym milenium prowadzi on do boju kilka armii spojonych wspólną służbą dla Inkwizycji. Naturalnym dla mnie było, że potrzebuje on osobistej reprezentacji Inkwizytora na stole. Zanurzyłem się mocno w pudełku z bitsami i uzyskałem taki efekt.

Za bazę posłużył Stormcast z Age of Sigmar, użyłem również sporo części od Grey Knightów, głowa oraz kilka detali pochodzą z Blood Angelsów oraz innych Space Marinsów.

Nowy właściciel był zadowolony z podarunku, a co Wy o nim sądzicie? 
Unexpectedly and without announcement, the Inquisitor lands on the blog!

Today the model I made for a friend on his birthday. He leads several armed forces in the name of Inquisition. It was natural to me that he needed the Inquisitor's personal representation on the table. I immersed myself in a box with bits and got such an effect.

The base was used by Stormcast from Age of Sigmar, I also used a lot of parts from Grey Knights, the head and some details come from Blood Angels and other Space Marines.

The new owner was happy with the gift, and what do you think about it?





4 komentarze:

  1. Nie znam się na modelach do 40k ale wygląda fajnie jak na stormcasta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że zastanawiam się nad skombinowaniem sobie kilku dodatkowych na potrzeby 40stki :D

      Usuń
  2. Takie choinki to ja lubię, tylko czemu pleców nie widać na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zapomniałem zrobić zdjęć, te które mam znajomy mi przesłał później :D

      Usuń