środa, 28 marca 2018

Beastmen chariot


426 dzień w sieci... / 426 day in the web...
Furious and maybe fast...


Witajcie! W ramach przygotowań do niedawnego turnieju Warheima (relacja z niego pojawi się niebawem) ukończyłem kolejny model do mojej bandy zwierzoludzi. 

Tym razem dzielne kozłoludy dorobiły się furmanki :D 

Model to moja swobodna ekspresja na temat rydwanu chaosu - zlepiłem go z różnych bitsów, zabawkowego niedźwiedzia polarnego i odrobiny green stuffu. Właściwym terminem jest chyba kitbashing (dla wnikliwych - użyłem bitsów z rydwanu chaosu, orczego rydwanu, goblińskich tarcz, orczych bitsów :D).

Malowanie, którego się początkowo obawiałem, okazało się dużą frajdą! I muszę przyznać, że jestem zadowolony z efektu końcowego.

A czym Wasi wojownicy docierają na pole bitwy. 

Hi there! 

Today I will show you my newest kitbashing - chaos chariot for my Warheim Beastmen Warband. I made this vehicle as a part of my preparation for Warheim tournament (in soon I will write more about this event).

To creat this miniature I use various kinds of bits, polar toy bear and some green stuff. I hope you like it. 

I was little afraid before I started painting but in the end it was very joyful doing.

And what crazy vehicles yours troops bring into battle?




















7 komentarzy:

  1. Świetna robota! Bardzo spodobał mi się ten model, gdy zobaczyłem go na stole. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznanie ojca prowadzącego :D Cieszę się, że wygląda dobrze na stole gry - to przecież cały sens modeli do Warheima. :D

      Usuń
  2. 'Łaziłem i paczałem' na turnieju i nie wiem jak to się stało że go nie zauważyłem. Świetny ten misiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to szybki rydwan jest! Zamazuje się w ruchu i ciężko go zauważyć. Dobrze, że miś się podoba - najbardziej się właśnie bałem o to jak on wyjdzie.

      Usuń
  3. No po pomalowaniu wygląda super!
    Bahior w jakim programie zrobiłeś stopkę pod zdjęciami?
    I na koniec: Nareszcie nie 40k :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Stopkę pod zdjęciami dodaje w Gimpie. A same logo zrobiłem w Inkscape. (niech żyje opensource!)
      I nie wiedziałem, że jest oczekująca grupa na wpisy nie z 40stki.

      Usuń
  4. Coś wspaniałego! Prawdziwie bestialski pojazd! Gratuluję pomysłu, doboru bitsów i ich efektywnego połączenia.

    OdpowiedzUsuń