wtorek, 22 października 2019

Iron Hands Librarian - Kitbashed

997 dzień w sieci... / 997 days in the web..
I will destroy their minds and burn their bodies.
Październikowe dni, choć ciepłe, nie służą dobrze mojemu zdrowiu w tym roku. Nie podając się jednak przeziębieniom pokaże dziś kolejny model jaki dołączyłem do mojej kolekcji Żelaznych Dłoni. Przed wami kitbashowany:

Iron Hands Librarian

To drugi psyker jakiego wcieliłem do mojej armii, o pierwszym możecie poczytać tutaj.
Tym razem mocno potrząsnąłem pudełkiem z bitsami i zlepiłem coś, co w mojej opinii dobrze pasuje do synów Ferrusa. 
Miałem okazje wypróbować sporo pomysłów, które czekały na tą okazje. Charakterystyczny kaptur wykonałem z nadprogramowego naramiennika a mechaniczna ręka z pistoletem od dawna prosiła się aby jej użyć. Sporo frajdy sprawiło mi zbudowanie mechanicznego wysięgnika podtrzymującego księgę. 
Pokusiłem się również o dodanie na podstawce lewitujących kamieni - i choć ostatecznie są one mało widoczne, to nauczyłem się przy tym sporo i pewnie jeszcze kiedyś użyje tego efektu. 

Co sądzicie? Podoba się wam takie podejście do bibliotekarza? 
October days, although warm, do not serve my health well this year. Not giving in to colds, however, I will show you another model that I added to my Iron Hands collection: 

Iron Hands Librarian

This is the second psyker I have conscripted into my army, you can read about the first here.
This time I shook the bits box strongly and kitbashed something that in my opinion fits well with the sons of Ferrus.
I used a lot of ideas that were waiting for this opportunity. The psychic hood was made of an extra shoulder pad, a mechanical hand with a gun has long been asking to use it. It was a lot of fun to build a mechanical arm to support the book.

I was also tempted to add levitating stones on the base - and although they are hardly visible in the end, I have learned a lot and will probably use this effect one more time.

What do you think? Do you like this approach to the librarian?








3 komentarze:

  1. Pomijając świetne konwersje, szczególnie wysięgnik z książką, to za mało NIEBIESKIEGO. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam - przecież do raportu go nie postawią za niewłaściwe umundurowanie :D

      A tak poważnie to niezbyt podoba mi się wizja mocno niebieskich marinsów w mojej armii.

      Usuń
  2. Twoje upodobanie nie ma żadnego znaczenia!




    ;)

    OdpowiedzUsuń