poniedziałek, 30 lipca 2018

Iron Hands Venerable Dreadnought - FKB ed #47


551 dzień w sieci... / 551 days in the web...
"I am the instrument of His will."

Witajcie! Jako gospodarz aktualnej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego nie mogłem nie pomalować czegoś ekstra. A cóż innego mogło mi przyjść na myśl, studiując temat Mądrości Strożytnych, niż: 

Iron Hands Venerable Dreadnought

(albo jak kto woli)

Starożytny Dretnot Zakonu Żelaznych Dłoni

(tak Dretnot to po polsku - sprawdzcie sami w wikipedii)

Model klasycznej pordukcji Games Workshop wzbogaciłem o uzbrojenie z ForgeWorld. Figurka należy do modeli, które udało mi się "uratować". 

Zalana farbą i niedokładnie sklejona, wymagała dwukrotnej kąpieli zdejmujacej farbę oraz sporo cierpliowści przy ponownym sklejaniu. Orignalną głowę tego modelu postanowiłem zastapić  bardziej "starożytnym" wzorem z czasów sprzed herezji Horusa. 

Znalazłem też nieco ornamentów pasujących do Zakonu Żelznych Dłoni. 
Dodałem również dedykowaną servo czaszkę, która na bieżąco dba o stan sarkofagu weterana. 

Samą pokrywę sarkofagu pozostawiłem ruchomą tak, aby można było zobaczyć korpus wojownika. 

Malowanie było bardzo przyjemne - coś jest w tych modelach, że sprawiąją niesamowitą radość przy pokrywaniu ich farbą. 

Tym sposobem przebijam 1500 pomalowanych punktów - realizując moje postanowienie noworoczne.

Co Wy myślicie o moim nowym modelu? Wystarczająco starożytny? Dajcie znać w komentarzach.


It's time for a blog entry in "Figurkowy Karnawał Blogowy"! 

As some of you know, Karnawał is an initiative associating Polish bloggers for monthly work on a given topic, connected with wargaming.

This month I'm the host of "karnawał". I gave a community topic: "Ancient Wisdom" - so here you can see my entry:


Iron Hands Venerable Dreadnought

I upgraded the classic Games Workshop model with Forge World autocannons and some ornaments. This dread came to me from second hand - so it was a bit of work with washing off old paint and rebuild it.

I decided to swap his head with pre-heresy pattern - I think he looks more ancient now. 

Also, I added a servo-skull which cares about the condition of this ancient warrior. I made sarcophagus cover removable - so you can see space marine torso inside. 

About the painting: It was a pleasure to paint this miniature - I don't know why but it is always fun to paint some Dreadnought.

Now I have above 1500 pts painted, so I finished my new year's resolution! 

Let me know what are you thinking about this Ancient Dreadnought - leave some comment in the section below. 



.






"I have awoken."
"It is better to die for the Emperor than live for yourself."

"I am ready to serve... again!"

"I have waited long for this day."

"I will purge the unclean."

"At last, back to war."

"Die! Die! Die!"














4 komentarze:

  1. Podoba mi się efekt końcowy, widać że to Starożytny Nieumarły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest aprobata ojca prowadzącego = można grać tym modelem :D

      Usuń
  2. Wyjątkowy i bardzo oryginalny model - brawo!

    OdpowiedzUsuń