wtorek, 31 stycznia 2023

Figurkowy Karnawał Blogowy, edycja: CI: Resurrection - Tomb Kings warband - start

2161 dzień w sieci... / 2161 days in the web...
Wind from dessert...


Koniec miesiaca - tak, tak, znów czas na karnawał (który wbrew wszystkiemu nie chce umrzeć).
W ramach najnowszej, stopierwszej, edycji pod tytułem Resurrection chciałbym porzmawiać o planach.

Mam przed sobą pracowity rok, więc niemądre byłoby zakładanie nowej armii w tym roku. Ale kiedy w końcu znajdziesz ostatnie elementy bandy, które próbowałeś zebrać przez lata, nie masz wyboru.
Więc życzcie mi powodzenia - moje jedyne postanowienie na 2023 rok - chcę stworzyć bandę Tomb Guard dla Warhiem FS

Jak widać, jest tutaj kilka miniatur z drugiej ręki i kilka elementów innych firm, ale jestem całkiem zadowolony z tego co znalazłem.
Mam pełen zestaw figurek dla bohaterów (i jedną z nich zarówno w wersji konnej, jak i pieszej), dwa rydwany (jeden jest zapasowy, ale wymyślę, jak go użyć), Carriona, gigantycznego skorpiona, kilka szkieletowych koni dla nomadów i zakres bitsów oraz szkieletów. 
Oczywiście nie byłaby to moja armia bez elementów konwersyjnych - Planuję przerobić zapasowe bitsy z Necropolis Knight na Ushabti - Mam na myśli dwugłowe wężowe stwory lub jakiegoś niekończącego się węża - Zapewniam, że będzie dziko.

Ostatnim elementem, którego mi jeszcze brakuje, są Tomb Swarms - ale ponieważ Warheim używa innych rozmiarów podstawek dla tych jednostek, myślę, że wymodeluję je w Blenderze 3D i wydrukuję w domu.

I ostatnie novum odnośnie tego projektu - tym razem planuję zbudować wszystkie jednostki naraz i pomalować je jednocześnie. Mam nadzieję, że to podejście przyniesie mi korzyści. W głowie mamklimatyczny schemat malowania inspirowany okładką starego armybooka. 
Let's talk about plans. 
I have a hectic year ahead so it would be pretty unwise to start a new army this year. But when you finally find the last pieces to warband that you have tried to collect for years you have no choice. 
So wish me luck - my only resolution for 2023 - I want to make a Tomb Guard warband for Warhiem FS (fan made alternation of Mordhiem)

As you can see there are some second-hand miniatures and some third-party elements but I'm pretty happy with the range that I found.
I have full set miniatures for heroes (and one of them both horsed and foot versions), two chariots (one is spare but I will figure out how to use it), a Carrion, a giant scorpion, some skeleton horses for nomads and a range of bits and skeletons. Of course, it wouldn't be my army without some conversion elements - I plan to convert spare bits from Necropolis Knight into Ushabti - I have in mind tow-headed snake creatures or some sort of neverending snake - It will be wild I assure you. 
The last element that I'm still missing are Tomb Swarms - but since Warheim uses different base size for these units I think I will model it in Blender 3D and print it at home.

And the last novum regarding this project - this time I plan to build all units at one time and painted it all simultaneously. Hope this approach will benefit me. I have in mind some climatic paint scheme inspired by an old army book cover :) 


6 komentarzy:

  1. Powodzenia! Fajnie byłoby zobaczyć coś innego niż gobliny z jednym okiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) a co do goblinów - one jeszcze nie powiedziały ostatniego słowa XD

      Usuń
  2. Konkretny plan. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń