niedziela, 20 sierpnia 2023

Slaves and hired swords for my greenskins - part 2/3

2361 dzień w sieci... / 2361 days in the web...
I did something at last...


Pod koniec lipca pokazałem modele nad którymi pracowałem - dziś wrzucam aktualizacje - dwa z trzech rozpoczętych tematów można uznać za gotowe. 
Tak oto moi goblińscy piraci do Warheima dorobili sie dedykowanych niewolników a całość zielonoskórej cześć populacji nowego najemnego ostrza - czarnego orka do tego samego systemu. 

Dajcie znać co myślicie?

(i czy poza wpisami na karnawał ktokolwiek zagląda na blogi :P) 
At the end of July, I showed the models I was working on - today I'm posting updates - two of the three started topics can be considered ready.
That's how my goblin pirates for Warheim got dedicated slaves and the whole greenskin part of the population of a new mercenary blade - a black orc for the same system.

Let me know what do you think?

(and does anyone read blogs apart from carnival entries :P)




2 komentarze:

  1. Ktoś tam jeszcze na blogi zagląda ale zdecydowanie mniej ludzi niż kilka lat temu. Youtube, Instagram... po co czytac wystarczy obejrzeć :) Trochę to przykre ale ja np, swój blog reaktywowałem i nadal prowadzę. Trochę szkoda porzucić tyle treśli stworzonej przez lata i to dostepnej dla wszystkich za darmo! :)

    Pozdrawiam i dobra robota!
    Coloured Dust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie dziwie się - twój blog jest skarbnicą wiedzy w porównaniu z moim :) ale może rzeczywiście nie ma co zamykać - nawet jeśli miałbym wrzucać tylko "linki" do tego co mam na instagramie

      Usuń