czwartek, 28 lutego 2019

Stworze vol1 - Mara & Bezkost - FKB ed. #54

763 dzień w sieci... / 763 days in the web...
Just not enough time...

Spójrzmy prawdzie w oczy - w tym miesiącu nie udało mi się zrealizować moich planów odnosnie Figurkowego Karnawału Blogowego. 
Tematt zaproponowany przez Luca Lagao na blogu Gorzej się nie da 

Las

Miał być idealną okazją do zaprezentowania gry, którą spory kawałek temu (to już 2 lata temu), sobie sprawiłem.
Mam na myśli Stworze wydane przez Underworld Kingdom
Projekt wspierałem podczas kampani cround foundingowej więc posiadam swój egzemplarz już jakiś czas.
Planowałem recenzje wraz z pomalowanym kompetem modeli.
Potem tylko komplet modeli.
Skończyło się na dwóch modelach.
Obiecuje, że recenzja pojawi się na łamach bloga jeszcze wiosną - bo o tej produkcji można troche napisać.

Dziś dla was: 

Mara oraz Bezkost 

Dwa słowiańskie Stworza których poczynaniami kierujemyw grze. 
Kluczowego Leszego związanego najmocniej z tematem nie zdołałem jeszcze pomalować.

Mam nadzieję, że przy dużej dozie wyrozumiałości Słowiańskie Bóstwa skrywające się przed wzrokiem śmiertelników w lasach i borach wystarczą aby zaliczyć tą edycje Figurkowego Karnawału Blogowego.


It's time for a new blog entry in "Figurkowy Karnawał Blogowy"!

As some of you know, Karnawał is an initiative associating Polish bloggers for monthly work on a given topic, connected with wargaming.


This month topic is given by Luca Lagao from  Gorzej się nie da

Forrest

So I painted two miniatures from board game Stworze from Underworld Kingdom. It is worth mentioning that this polish game is also available in English. I support this game during crowdfunding campaign two years ago so it is time to paint these miniatures :D

I also planed review but I don't have enough time this month - maybe in next months?

So there are:

The Nightmare & The Boneless

Two Slavic goddesses who hide from mortal sight in the forest.





I open it at Christmas time... in 2017... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz