czwartek, 21 kwietnia 2022

Fire Teeth Gang Warboss

1907 dzień w sieci... / 1907 days in the web...
Biggest ork in town...


Dziś coś specjalnego.  

Mój pierwszy Orczy Herszt - przywódca mojego Gangu Płonących Zembuf.

Pomalowany tuż przed tym jak musiałem spakować warsztat do kartonów.

Odrestaurowując ten stary metalowy model pokusiłem się tylko o niewielkie przeróbki ale sądzę, że dodały one sporo charakteru.
Herszt dorobił się prawie husarskich skrzydeł aby być jeszcze szybszym (można przypuszczać, że spotkał kiedyś na swojej drodze kiedyś Mroczne Anioły)
Musiałem również stworzyć odpowiedni totem w miejsce brakującego, do tego użyłem bitsów od dzikich orków oraz kawałków plastiku i łańcuszka. 

Nie mogę się doczekać aż zobaczę go na polu bitwy.
Today is something special. 
My first Ork Warboss - leader of my Fire Teeth Gang

Painted just before I had to pack the workshop into cartons.

When restoring this old metal model I was only tempted to make small changes, but I think they added a lot of character.
The leader had almost hussar wings to be even faster (it can be assumed that he once met Dark Angels on his way)
I also had to create a suitable totem in place of the missing one, for this I used wild orc bits and pieces of plastic and a chain.

I can't wait to see him on the battlefield.



2 komentarze: