sobota, 1 czerwca 2019

WiP - Iron Hands Priaris Ancient - FKB ed. #57 Veni, vidi, vici!


854 dzień w sieci... / 854 days in the web...
Too busy playing to write about it….

Oj maj nie był dobrym miesiącem dla blogowania, ale dla odmiany nie był zły dla hobby! Sporo grałem w tym miesiącu - udało mi się zorganizować mikroturniej w warhammera 40k oraz wziąść udział w lokalnym turnieju tejże gry (w obu nie odniosłem ani spektalurnego zwycięstwa ani sromotnej porażki).
Udało się mi również pomalować coś choć nie dużo. 
Nie dałem jednak rady o tym napisać - nie po drodzę mi było z blogowaniem :P

W każdym razie pora na wpis w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego

Temat wybrany przez Viluir na blogu Rzuć 90k6! to 

Veni, vidi, vici!



W całym tym zamieszaniu na model, jaki planowałem zmalować nie miałem za dużo czasu. Pisząc te słowa nie wiem jeszcze jak dobrze pójdzie mi wieczorne malowanie i na ile wykończony model Wam pokażę. 

Model, który wybrałem to Primaris Ancient z boxa Dark Imperium. Modele chorążych, jak rzadko które, podkreślają to, że Zakony Kosmicznych Marines wywodzi się od wcześniejszych Legionów. Zresztą co może dobitniej świadczyć o podbiciu danego terenu niż zatknięcie na nim swojej flagi? 

Jak zawsze pokusiłem się o drobną konwersję, aby figurka bardziej oddawała charakter mojej armii. 

Z malowaniem tego modelu wiąże się spora dawka stresu - wszystkie freehand'owe elementy na figurkach wciąż sprawiają mi trudności. 

Pozostaje mi zaprosić Was do obejrzenia zdjęć z moich zmagań z modelem i obiecać, że w przyszłości wygospodaruje więcej czasu na pisanie.

PS.

Niestety zdjęcia to wciąż praca w toku - ta flaga naprawdę jest pracochłonna. 
Oh, May was not a good month for blogging - for a change, it was not bad for the hobby - I played a lot this month - I managed to organize a micro-tournament in a 40k Warhammer and take part in the local tournament of this game (neither spectacular victory nor miserable failure in both).
I also managed to paint something but not much.
However, I was not able to write about it - sorry :D



But now it's time for a new blog entry in "Figurkowy Karnawał Blogowy"!


As some of you know, Karnawał is an initiative associating Polish bloggers for monthly work on a given topic, connected with wargaming.

May's month topic was:

Veni, vidi, vici!
In all this confusion, I did not have too much time for the model I planned to paint - While writing these words I do not know how well the evening painting will go and how the finished model will show you.


The model I chose is Primaris Ancient from the Dark Imperium box. Bannerman models emphasize that the Space Marines chapters originate from earlier Legions. Anyway, what can more clearly testify to conquering a given area than to stick its flag on it?


As always, I made small conversions so that the figure would reflect the character of my army more.


There is a lot of stress involved in painting this model - all the freehand elements on the figures still are difficult for me.


It remains for me to invite you to see photos of my struggles with the model and promise that in the future I will save more time to write.



still in progress

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz