niedziela, 28 marca 2021

Skitarii Vanguard

1519 dzień w sieci / 1519 days in the web
Did I mention I start a new army? 

Ku mojemu zdziwieniu okazuje się, że na moim blogu nie ma śladu tego, że tworzę wałsnine nową armie do Warhammera 40k. 
To karygodne zachowanie z mojej strony!
Dlatego dziś przed wami odział Skitarii Vanguard - trzeci co do kolejności odział tej frakcji jaki udało się mi zmalować. 
Wyposażyłem tą awangardę sił w trzy bronie plasmowe - posiadałem tylko dwie taki spluwy ale chwila grzebania w stercie bitsów dała mi wystarczająco cześci aby zrobić odpowiednią konwersje. 
Dajcie znać co myślicie. 
The third unit for my mechanicus army! Skitarii Vanguard with plasma calivers. I had only two original plasma so I kitbashed my own version 😉 Do you like it? I must say it was a relaxing painting. Stay tuned - more mechanicus are coming soon




1 komentarz: