wtorek, 4 maja 2021

Druid and High Priest - next oldhammers painted

1555 dzień w sieci / 1558 days in the web
oldschool one more time..

W ramach kwietniowego wyzwania na instagramie będącego częścią mojego postanowienia noworoznego, zmalowałem dwa dość stare modele. 
To Druid i High Priest z GW Toy Box FT03 – Wizards - niekórzy mogą pamiętać, że moja przygoda z tym pudełkiem trwa już jakiś czas. 
Pierwsze zmywanie tych modeli i identyfikacja miała miejsce w 2017 (jak ten czas leci) a możecie o tym poczytać tutaj - Na ratunek zabytkom
Pierwszego z magów pomalowałem w ramach 30 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego a wpis znajdziecie tutaj - Fire Wizard

Fajnie było znów pomalować nieco strasze modele - wydaje mi się też że nieco się podciagnałem w malowaniu przez te kilka lat :) 
As part of the April Instagram challenge as part of my New Years Resolution, I repainted two fairly old models. 
Druid and High Priest from GW Toy Box FT03 – Wizards. This box was released in 2000 and introduced miniatures from the 3rd edition of the Talisman into Warhammer. I bought these miniatures years ago and they were in really bad shape - I need to strip paint to even identify them. Despite they are an "oldhammer", it was a pleasure to paint them. Hope you will like them. Let me know in the comments what's your opinion.




3 komentarze:

  1. Oldhammer zawsze w cenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Szkoda, że mam małe szanse użyć ich do gry ale może szybciej niż ostatnio zabiorę się za następnych magów z tego boksa

      Usuń
  2. W klimacie. Bardzo interesująca podstawka pod tym high priestem.

    OdpowiedzUsuń