czwartek, 29 kwietnia 2021

Bagiennik / Swamp Dweller FKB#80

1551 dzień w sieci / 1551 days in the web
Stinky business..

Czas na kolejny wpis w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego - znanej i lubianej inicjatywy polskiej blogsfery. 

W tym miesiącu Pepe z bloga Fantasy w miniaturze zadał nam temat: Coś mi tu cuchnie !!

Skłamałbym gdybym powiedział, że łatwo było mi wymyśleć figurkę do pomalowania. Na szczęscie wciaż zalegam z pomalowaniem kilku modeli do mojej kopi Stworza. 

Przed wami mieszkanieć cuchącego bajora - słowiańskie bóstwo Bagiennik
It is a time for an entry in the Figurine Blog Carnival :)
Carnival is a monthly challenge to make miniatures on a given topic. This month topic was: "something stinks in here"

I painted Swamp Dweller - one of mystical Slavic deity from board game Stworze.

It looks little dirty but I still like it.
What do you think about this crazy guy?



6 komentarzy:

  1. Dałeś radę!
    Stworek całkiem wporzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję :) fajnie było coś innego pomalować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te modele, choć bagiennik jest jednym z najbrzydszych.
    Bardzo zacne malowanie, podobają mi się zwłaszcza zaciekawione oczy i podgardle z namalowanym unaczynieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzeba powiedzieć, że całej tej serii ten model jest najsłabszy (i najbrzydszy). Nieważne co robiłem, wciąż miałem wrażenie, że jest zdziwiony :)

      Ale cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  4. Powtórzę za Wołkiem, że oko jest spoko (choć dla połysku rozważyłbym pociągniecie gałki glossem) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się pewnie stanie :) i tak muszę zabezpieczyć je lakierem jak kiedyś skończę wszystkie modele do tej planszówki

      Usuń