wtorek, 13 lipca 2021

Kataphron Destroyers (alternative models)

1625 dzień w sieci / 1625 days in the web
It's not like I forgot...


Kolejny dodatek do mojej armi Mechanicusa. 

Kataphron Destroyers

Użyłem alternatywnych modeli produkcji Wargame Exclusive, które udało mi się kupić z drugiej ręki. Niewielkie konwersje oraz zmiana podstawek i odział gotowy :)
Mam nadzieje, że się podoba. 
Another addition to my Mechanicus army!

Kataphron Destroyers


I used an alternative model from Wargame Exclusive that I bought second-handed. With small conversions, they are perfect for this job. 
Do you like it?




6 komentarzy:

  1. bardzo fajne podejście do mechanicum, cyborgi to lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się te alternatywne modele spodobały - myślę, że reszta oddziałów z tej kategorii może podobnie skończyć.

      Usuń
  2. Zaiste interesująca alternatywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę. Teraz tylko zastanawiam się czy gdy będę rozbudowywał armie to kupić normlane modele czy więcej tych :)

      Usuń