wtorek, 28 listopada 2017

Czołgiem - Iron Hands Razorback Scratch Build cz.2

289 dzień w sieci...
Drugi występ tego samego kawałka PCV.


180 dni temu przedstawiłem Wam relację z budowy mojego pierwszego pojazdu, stworzonego od postaw - możecie o tym poczytać tutaj.

Jakiś czas później opublikowałem tutorial dotyczący budowy Assault Cannon, a dziś prezentują Wam ukończony Razorback dla moich Iron Handsów.

Malowanie pojazdów to dla mnie nowość. Jednak jak na pierwszy raz jestem zadowolony z efektu, choć oparłem się pokusie dodania na nim miliarda efektów, których jeszcze nie potrafię i nadal sceptycznie podchodzę do kalkomanii - prawdopodobnie robię coś źle w jej kwestii.

Razorback staje się tym samym oficjalnie moim pierwszym ukończonym modelem do armii Iron Hands. Oby dobrze i długo służył moim marynarzom.






Bonusowo rozmazane zdjęcie prosto z biurka.


Dajcie znać, co sądzicie.
I jakie Wasze zdanie na temat Scratch Build'ów na polu bitwy? Akceptujecie czy nie?

Imperator chroni!



6 komentarzy:

  1. Jestem na tak! :) I czekam na więcej w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, postaram się dostarczać więcej marynarzy w najbliżej przyszłości.

      Usuń
  2. Gdy będzie ukończony, w niczym nie będzie ustępował oryginalnym modelom. Bardzo dobra praca, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten czas (poza zmatowieniem kalkomanii) raczej jest skończony. Ale uwag chętnie wysłucham.

      Usuń
  3. Nie poznałbym że scratch build. Wcale a wcale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najlepsze co można usłyszeć o scratch buildzie :D Dziękuje.

      Usuń