sobota, 1 grudnia 2018

Figurkowy Karnawał Blogowy #52 - Runda dodatkowa - Święta w warsztacie

677 dzień w sieci... / 677 days in the web...
Christmas!





Nastał grudzień a w raz z nim kolejna edycja Karnawału Blogowego tradycyjnie będzie ona poświęcona Świątecznej Wymianie Figurkowej - Gdy czytacie te słowa w szesnastu warszatach bloggerów którzy się do niej zgłosili praca już wrę. 
(Tym którym umnkneło ogłoszenie zapraszam tutaj)

Jednak co z resztą, co z tymi którzy nie zdecydowali się na udział w wymianie? 

Mają obżerać się piernikami i czekać na zdjęcia z wymiany? 

Specjalnie dla nich postanowiłem ustanowić rundę dodatkową, której temat brzmi: 


Święta w warsztacie

Pokażcie jak umiejętności z warsztatu pomagają wam uczynić święta niepowtarzalnymi. 
Może sami ozdabiacie bombki?
A może makieta z piernika jest waszą najnowszą kreacją.
Może zaraz po wigili zasiadacie do świtecznej rozgrywki? 

Na ośmielenie przypomnę mój zeszłoroczny wpis w takim klimacie:
DIY for Christmas

Prócz tego Karnawał będzie potrzebował wodzireja na styczeń wiec zapraszam do zgłoszeń.


It almost Christmas so in this month some Polish bloggers play some secret Santa game - more you can read here

But regardless of that, I want to encourage the whole community to show how they used skill form modellers workshop in Christmas preparation. 

Maybe you painted Christmas tree bauble or build some gingerbread house.

Share some photos and stories about how your hobby life affected Christmas preparation.



5 komentarzy:

  1. Nie wiem co masz do pierników. Ja lubię nic nie robić i zajadać się pierniczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to smacznego. :D jeśli jednak będziesz nimi opychać nad matą do gry tudzież w warsztacie to liczę na recenzje (albo przepis na pierniczki)

      Usuń
  2. Przeoczyłem termin ŚWF, więc melduję się do tematu zastępczego! https://gangsofmordheim.blogspot.com/2018/12/the-briar-queen-fkb-lii.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie bo bałem się, że będę sam w rundzie dodatkowej i będę zmuszony ogłosić ją największym niewypałem 2018 roku :D

      Usuń
  3. No ja się pojawiłem tak: https://thedarkoak.blogspot.com/2018/12/diy-for-christmas-2018-swieta-w.html

    OdpowiedzUsuń