piątek, 2 września 2022

A 30-day Challenge - 3 years after - Day 2

2041 dzień w sieci... / 2041 days in the web...
The second day of the challenge - I already regret

Drugi dzień reminiscencji po dawnych wyzwaniach. Czas odpowiedzieć na kolejne dwa pytania oraz przejrzeć jak odpowiedź z wyzwania fantastycznego broni się po trzech latach.

Tematy drugiego dnia 30-dniowych Wyzwań. 
- WFRP. Ulubiona grywalna rasa?
- Figurkowe. Ulubiona gra bitewna?
- Fantastyczne. Fantasy czy sci-fi, czyli ulubiona dziedzina fantastyki?

WFRP - Jak wspominałem wczoraj bardziej jestem mistrzem gry niż graczem. I jak bardzo mam frajdę z wymyślania bohaterów krasnoludzkich sag czy elfickich ballad to gdy już wcielam się w rolę gracza to najczęściej wybieram… człowieka. Sam nie wiem dlaczego - to chyba dlatego, że najbardziej mogę się skupić na historii postaci. I dlatego, że ludzie dla mnie są w swojej istocie zawsze niedoskonali co tworzy dla mnie sytuacje które sprawiają frajdę w odgrywaniu. 

Figurkowe: Ulubiona gra bitewna? Tylko dwie - te dwie w które wciąż grywam choć są od siebie diametralnie różne ale sprawiają mi frajdę na inny sposób:
 Warheim FS który daje mi okazję przeżyć historię wraz z moja drużyną - każda bitwa pisze jakąś historię a im więcej blizn noszą moi bohaterowie tym lepiej się bawię. 
Warhammer 40k - ta grę uwielbiam za jej uniwersum, ten dziwaczny miks gotyckiej estetyki z kompletnym futuryzmem. Choć zasady wielokrotnie mi nie odpowiadają a niektóre decyzje wydawcy doprowadzają mnie do furii to pewnie nie prędko przestanę grać w tę grę

Fantastyczne: 
Po raz kolejny odpowiedź z przed trzech lat jest wciąż aktualna. Mało tego to jeden z lepszych tekstów jakie popełniłem w trakcie fantastycznego wyzwania (moim zdaniem)
Możecie go przeczytać tutaj 

Do usłyszenia jutro - choć ponoć nikt tego nie czyta

The second day of reminiscences after old challenges. They are waiting for the next two questions and turn into new instalments for promotions.

Topics on the second day of the 30-Day Challenges.
- WFRP. Favourite playable race?
- Figurine. Favourite battle game?
- Fantastic. Fantasy or sci-fi, the favourite field of fantasy?

WFRP - As I mentioned yesterday, I am more of a game master than me. I am how much I have fun coming up with the heroes of dwarven sagas or elven ballads when I play the role of answering a question about… human. I don't know why - it's probably because I can give the most of it on the history of the character. And because people for me are always imperfect in their own, what they created for me exchanges that facilitate the fun of establishing.

Miniatures: Favorite battle game? Only two - the two that I still play, that they are radically different from everyone else, but I enjoy different things in a different way:
 Warheim FS, which is supposed to have better now - replenish with each battle that has a team to have a new user, the more you can this time the more fun.
Warhammer 40k - I love this game for its universe, ten bizarre mixes of gothic aesthetics with complete futurism. However, other rules are issued, some of the money spent by myself spending money, I will probably not stop spending on this game anytime soon

Fantastic:
Once again, the answer from three years is still valid. Not only that, one of the best I've made during the cycle of changes (mine)
You can find it here

Until you hear it tomorrow - although apparently, no one reads it





1 komentarz: